آخرین اخبار
کد مطلب: 73196
رژيم جعلي صهيونيستي به پايان حيات خود نزديک مي‎شود
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1101

امرالله کمکي در نشست سياسي کارکنان سپاه ناحيه لردگان، اظهار داشت: استکبار جهاني به سرکردگي آمريکا توطئه اسلام هراسي را براي خاموش کردن بيداري اسلامي طراحي کرده ولي بايد بدانند اين پروژه نيز بدون موفقيت به پايان راه خود رسيده است.

وي با اشاره به آيين زرتشت از زبان مغرضان، گفت: اگر چه آيين زرتشت دوران خود را گذرانيده اما امروزه دست‎هاي شيطاني همچون يهود و انگليس مغرضانه از آن دم مي‌زنند.

کمکي ادامه داد: مغرضان با بيان اين مطلب، تمدن ايران باستان را به هخامنشي نسبت مي‌دهند و اسلام را زير سئوال مي‌برند.

اين هادي سياسي با بيان اينکه اشراف يهود تبليغ کردند که از زمان ورود اسلام به ايران، تمدن ايران از بين رفت، گفت: سياست‎مداران انگليس و يهوديان، تمدن قديم ايران در زمان مادها و ايلامي‌ها را ناديده گرفته و آن را به هخامنشيان نسبت مي‎دهند، اين به آن معنا نيست که قصدشان تکريم ايران و تمدن هخامنشي باشد بلکه تمدن ايران را مديون تمدن اشراف يهود مي‌دانند.

وي در ادامه اهانت به اسلام و پيامبر اعظم(ص) را توطئه‎‌اي آمريکايي صهيونيستي برشمرد و گفت: رژيم جعلي اسرائيل براي تحريک شيطان بزرگ عليه اسلام عزيز دست به هر جنايتي مي‌زند.

کمکي بر لزوم هوشياري آحاد مردم بصير تاکيد و اظهار کرد: بايد اهل بصيرت توطئه‌هاي دشمنان را شناسايي کرده و با قاطعيت با آنها مقابله کنند.

وي تصريح کرد: با بيداري اسلامي، رژيم جعلي صهيونيستي به پايان حيات خود نزديک مي‌شود و آينده از آن مسلمانان است.

کمکي بر لزوم اتحاد و همدلي مسلمانان اشاره کرد و گفت: با اتحاد و همدلي مسلمانان توطئه‎هاي استکباري يکي پس از ديگري محکوم به شکست است.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس